دوشنبه 28 خرداد 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/07/15 - 10:44
  • تعداد بازدید : 428
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 344
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیمسال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ نام نویسی الکترونیکی پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیمسال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲

نام نویسی پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیمسال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ اینترنتی انجام می شود. ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت قبولی پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیمسال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ در این دانشگاه به اطلاع می رساند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به شرح ذیل انجام می پذیرد: مرحله اول: ثبت نام اینترنتی (تاریخ آن متعاقبا اعلام میگردد) و از مراجعه حضوری خودداری فرمایید شروع کلاس ها از تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ می باشد .

 *به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی همدان، به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی: ابتدا مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpg ذخیره نمایید . ضمنا"حجم (Size ) فایل نباید ازKB۱۵۰ بیشتر باشد. ۱ – عکس جدید ۴*۳(خواهران با پوشش اسلامی کامل ) ۲ – گواهینامه دیپلم متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام جدید ۳-۳-۶ ۳- گواهینامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی ۴- گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام سالی واحدی ۵- ریزنمرات مقطع نظام جدید ۳-۳-۶ ۶- ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی ۷- ریزنمرات دوره متوسطه نظام سالی واحدی ۸- شناسنامه وکارت ملی ۹- فرمهای آموزشی موجود در سامانه ثبت نام را بصورت خوانا و با خودکار آبی تکمیل و همراه اصل مدارک ارسال نمایید.

اطلاعیه دانشجویان پردیس خودگردان

دانشجویان پردیس خودگردان جهت پرداخت شهریه وتشکیل پرونده مالی به آدرس ذیل مراجعه نمایند.https://ib.umsha.ac.ir جهت مطالعه و آیین نامه و مقررات آموزشی به آدرس ذیل مراجعه نمایید.https://dme.umsha.ac.ir در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی با واحد کامپیوتر با شماره های ۰۸۱۳۱۳۱۱۱۵۴_۰۸۱۳۱۳۱۱۵۵_۰۸۱۳۱۳۱۱۱۵۶ تماس حاصل نمائید.

مرحله دوم: ارسال مدارک تمام مدارک ثبت نامی ذیل را تا پایان مهر ماه به آدرس پستی ذبل ارسال نمایید : همدان- چهار راه پژوهش – روبروی بیمارستان بوعلی ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی همدان – طبقه اول اداره کل آموزش با کد پستی ۶۵۱۷۸۳۸۷۳۶ ارسال نمایید.در قسمت مشخصات گیرنده حتما نام ونام خانوادگی،رشته تحصیلی و شماره دانشجویی را وارد نمایید. مدارک ثبت نامی جهت ارسال: ۱ – چهار قطعه عکس جدید ۴*۳(خواهران با پوشش اسلامی کامل ) ۲ –اصل گواهینامه دیپلم متوسطه برای دانشجویان مقطع نظام جدید ۳-۳-۶ به انضمام یک برگ کپی آن ۳- اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی به انضمام یک برگ کپی آن ۳- اصل گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام سالی واحدی به انضمام یک برگ کپی آن ۴- اصل ریزنمرات مقطع نظام جدید ۳-۳-۶ به انضمام یک برگ کپی آن ۵- اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی به انضمام یک برگ کپی آن ۶- اصل ریزنمرات دوره متوسطه نظام سالی واحدی به انضمام یک برگ کپی آن ۷- کپی شناسنامه وکارت ملی یکسری ۸- فرمهای ثبت نامی تکمیل شده شامل: فرم شماره ۱ جهت تمامی پذیرفته شدگان فرم شماره ۶ جهت پذیرفته شدگان دوره صرفاً روزانه با سهمیه مناطق ۲ و ۳ فرم شماره ۴ جهت پذیرفته شدگان با سهمیه منطقه یک و سهمیه شاهد وایثارگران فرم مشخصات فرم پرونده سلامت که توسط پزشک در شهر محل سکونت تکمیل و تایید گردیده باشد.

فرم شماره (۲) مخصوص پذیرفته شدگان جدیدالورودی که قبلا در دانشگاه دیگری تحصیل نموده اند و اصل مدارک تحصیلی دبیرستان را در دسترس ندارند ، یا خواهان تطبیق دروس گذرانده در رشته قبلی میباشند، نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند.لازم به ذکر است دانشجویانی که قصد تطبیق واحد دروس رشته قبلی را دارند ، میبایست پس از ثبت نام اینترنتی از دانشکده مربوطه درخواست خود را پیگیری نمایند. در صورت بروز مشکل در موارد آموزشی و ارسال مدارک با کارشناسان واحد ثبت و پذیرش تماس حاصل نمائید.

*کارشناس دوره پردیس خودگردان واحد شهریه پرداز شامل رشته های دندانپزشکی،پزشکی،داروسازی،پرستاری،مامایی، علوم آزمایشگاهی، پرتو شناسی (رادیولوژی)هوشبری،اتاق عمل،کتابداری ، فن آوری اطلاعات سلامت و رشته های بهداشت حرفه ای،بهداشت عمومی و بهداشت محیط سرکار خانم توانا ۰۸۱۳۱۳۱۱۱۶۰

* کارشناس رشته پزشکی و علوم تغذیه دوره روزانه سرکار خانم سپهر: ۰۸۱۳۱۳۱۱۱۶۱

* کارشناس رشته های دندانپرشکی،داروسازی،فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتار درمانی،شنوایی شناسی،اعضای مصنوعی و وسایل کمکی دوره روزانه سرکار خانم شماعی:۰۸۱۳۱۳۱۱۱۶۳

*کارشناس رشته های علوم آزمایشگاهی، پرتو شناسی (رادیولوژی)هوشبری،اتاق عمل،کتابداری ، فن آوری اطلاعات سلامت دوره روزانه و اتباع غیر ایرانی سرکار خانم ترکاشوند ۰۸۱۳۱۳۱۱۱۶۴* *کارشناس رشته های پرستاری،مامایی و فوریتهای پزشکی دوره روزانه و رشته فوریتهای پزشکی و رشته پرستاری دانشکده نهاوند و ملایر سرکار خانم بیات : ۰۸۱۳۱۳۱۱۱۶۴                                 * کارشناس رشته های بهداشت حرفه ای،بهداشت عمومی و بهداشت محیط دوره روزانه سرکار خانم زرعی: ۰۸۱۳۱۳۱۱۱۴۲ مراحل اخذ معافیت تحصیلی برای دانشجویان(آقایان):

**در صورتی که دانشجو دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم میباشد نیازی به انجام مراحل زیر نمیباشد و صرفا میبایست تصویر مدرک نظام وظیفه خود را همراه سایر مدارک به اداره کل آموزش ارسال نماید.

۱-وارد سامانه sakha.epolice.ir(سامانه‌ی احراز هویت خدمات انتظامی) شوید . ۲-در قسمت user name و password کد ملی را وارد نمایید. ۳-در منو وظیفه عمومی معافیت دانشجوئی داخل کشور را انتخاب نمایید و بقیه مراحل را انجام دهید تا به مرحله پرداخت و سپس تائید اولیه مشمول برسد. ۴-در مرحله نهائی و پس از تائید دانشگاه پرینت معافیت تحصیلی خود را گرفته و جزء مدارک لازم پست نمایید. در صورت بروز مشکل با مسئول واحد نظام وظیفه سرکار خانم زهره وند تماس حاصل نمائید.۰۸۱۳۱۳۱۱۱۷۱

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبر : 130376
کلمات کلیدی
زهرا  عسگری
خبرنگار

زهرا عسگری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

پرسش و پاسخ از کتابدار